Մասնակիցներ՝  Արևելյան դպրոցի 2․3, 2․4 դասարանի սովորողներ
Պատասխանատուներ՝ Սիդոնյա Վիրաբյան, Արմինե Մովսիսյան
Երաժշտության դասավանդող՝ Տաթև Մանվելյան
Օգնականներ՝ Գոհար Հովհաննիսյան, Ալինա Մարզումանյան
Օրը՝ ապրիլի 14
Մեկնումը՝
 10:00, Մայր դպրոցի երթուղիների կանգառ
Վերադարձը՝ 15.00, Մայր դպրոցի երթուղիների կանգառ
Վայրը՝ Արագածոտնի մարզի Օհանավան գյուղ, Հովհաննավանք վանական համալիր 

Նպատակը՝

  • Քայլք գյուղում, հարցազրույց տեղացիներից
  • Ուսումնական ժամերգություն Հովհաննավանք վանական համալիրում
  • Զատկածեսի իրականացում
  • Զատկական երգերի, պարերգերի կատարում,տարածում
  • Թումանյանական, աղայանական ընթերցումներ
  • Զատկական ձվախաղեր
  • Բացօթյա ֆոտո պլեներ

Խնդիրները՝

  • Ճամփորդական կանոնների պահպանում ու կիրառում
  • Բնապահպանական նախագծի իրականացում՝ շրջակա միջավայրի  խնամք
  • Բանավոր խոսքի զարգացում՝ տեղանքն ուսումնասիրելու և տեսածը վերապատմելու կարողության ձևավորում (նկարագրել տեսածը՝ գարնանային բնության նկարագրություն)

Ճամփորդության նկարագրություն

Նախապատրաստական փուլ

  • Զատկական երգերի, պարերգերի, ասիկների, բարեմաղթանքների ուսուցում
  • Ճամփորդական պայուսակում անհրաժեշտ պարագաների ցուցակի կազմում
  • Զրույց միջավայրի մաքրման աշխատանքների իրականացման մասին
  • Քարտեզի ուսումնասիրություն

Ճամփորդության ընթացքը

Նախագծի ընթացք

  • Մեկնում
  • Քայլք գյուղում, եղանակային դիտարկումներ, հարցազրույցներ
  • Ուսումնական ժամերգություն Հովհաննավանքում
  • Զատկածեսի իրականացում, երգերի, պարերգերի կատարում, ընթերցումներ
  • Ձվախաղեր, ձու կոտրոցի-ձվակռիվ
  • Ընդմիջում
  • Վերադարձ

Ընթերցանության նյութեր՝

Պարերգեր՝

  1. Ծառիս ծաղկեցավ
  2. Ճոր պար
  3.  Յալալի
  4. Զա՛րկ, բոլոճիկ
  5. Զընկլիկ
  6. Կարկաչա

Երթուղի / վարորդ / մեքենա
2.3 դաս
Քիշմիրյան Հովիկ
( 60 LD 077)
Mercedes Sprinter
077 577 683

2.4 դաս.
Արմեն Օդաբաշյան
(60 CO 077)
Mercedes Sprinter
(+374 77 104510)

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • Նախաճաշի, համար նախատեսված միրգ-բանջարեղեն, ճաշի բրդուճներ, քաղցրավենիք (բրդուճները պատրաստել չփչացող մթերքներով)
  • Ջուր 1-2լ` անհատական շշով
  • Զատկական ներկած ձվիկներ, զատկական քաղցրավենիք
  • Հարմարավետ հագուստ, քայլքը չկաշկանդող տաբատ
  • Անձրևապաշտպան բաճկոն, փոխնորդ տաբատ, փոխնորդ կոշիկներ
  • Արևապաշտպան գլխարկ, տաք գլխարկ, ակնոց
  • Թաց և չոր անձեռոցիկներ, ախտահանիչ միջոցներ
  • Հարմար ուսապարկ՝ երկու ուսով՝ քայլքի ժամանակ անհրաժեշտ իրերը մեջը դնելու համար
  • Աղբի տոպրակներ, ձեռնոց
  • Բարձր տրամադրություն ))

Ակնկալվող արդյունքները

  • Բնության ճանաչում, ուսումնասիրում, մաքրություն և խնամք
  • Զատկածեսի իրականացում Կրկնազատիկով
  • Պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականությունը։
  • Ստեղծված նյութերը հրապարակել դասարանական բլոգում, ենթակայքում, կայքում։

Ամփոփում